lørdag 10. juli 2010

Dior Addict Lip Glow

Dette er virkelig en ny generasjon leppepomade! Først og fremst er det en leppepomade, men det har jo alle prøvd før. Det fantastiske med denne er at den reagerer med dine egne lepper og lager en unik farge som er perfekt for deg. Hvis jeg ikke tar helt feil reagerer den med temperaturen på leppene dine. Den gir en kjempefin farge som ser veldig naturlig ut, den er bare litt mer frisk enn virkeligheten. Perfekt nå om sommeren, og når du ikke orker å sminke den, du trenger ikke mer enn den for å se sunn ut. Jeg har bare hatt den i en uke, men allerede brukt den nesten hver dag. Jeg har veldig lyse lepper naturlig og kan se litt syk og, for ikke å nevne veldig bleik, og selv om man nesten ikke kan se forskjell på selve leppene får den hele meg til å se frisk og sunn ut.

Her er mine før og etter-bilder:

DSC_9194 DSC_9198

P236816_hero

Finnes i norske butikker nå for 270kr, men vel verdt det for den perfekte naturlige leppefargen!

4 kommentarer:

  1. Ser veldig godt forskjellen når du vise før og itte bilde ja! Hadde våre kjekt om du gjorde det med f.eks. shimmerpudder au. Eg tenkte hvis du finne ut at du kjøbe deg basen og pudderet frå Guerlain.. Eg trur lipglow reagere med PH-verdien på leppene btw, men huske kje heeilt..

    SvarSlett
  2. kan jo jør d me basen frå Guerlain vis pappa klare å kjøpa rekti, men eg komme ALDRI t å bruka øve 1000kr på pudder, tru Givenchy he någe lignane, ska sjekka d ud

    SvarSlett
  3. Wow! Må definitivt sjekkes ut! :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...