fredag 27. august 2010

Color me blue

1iixjr

Det er lite tvil mellom himmel og jord om hva som er høstes store øyenskyggefarge; blå, selvfølgelig! De fleste har glemt at det én gang var synonymt med 80-tallet, og jeg digger det! En deilig, sterk blå livner opp et hvert ansikt og lager en fargerik look uten at det blir overkill av farger.

Selv om jeg syns det er utrolig fint kommer jeg ikke til å bruke blå øyenskygge selv i høst. Jeg føler ikke det blir bra med mine blå øyne, røde hår og ekstremt lyse hud. Er du en lys brunette derimot vil jeg definitivt se en klar blå skygge på deg! Når det kommer til en såpass sterk farge som blå syns jeg det er best å holde seg til en nøyanse om gangen. Du trenger ikke se ut som et fargekart!

Flere av de store kommer med masse blå i høst. La Prairie kommer med Midnight Blues, Givenchy med Blooming og MAC har masse blått i Dare to Wear som er i butikk nå. Skulle jeg kjøpt én ting, skulle det likevel vært Blue Dahlia paletten fra Estee Lauder. Den har også en deilig neglelakk i samme navn som jeg sikler på, men den er såpass lik Blue Satin av Chanel så jeg skipper den. Kolleksjonen har også single, blå øyenskygger. Blue Dahlia er i butikk nå så langt jeg vet.

Estee-Lauder-Blue-Dahlia-makeup

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...