lørdag 14. august 2010

Dare to Wear og annet nytt

DSC_9323

Disse tre godsakene ble til slutt mine fra Dare to Wear kolleksjonen. Lipglass i ‘Bold & Brash’ og øyenskyggene ‘Crazy Cool’ og ‘Free to Be’. Lipglassen er ekstremt pigmentert og utifra hva jeg har forstått er konsistensen ekstremt forskjellige fra deres vanlige lipglass. Den er ikke klissete og ekkel! Jeg elsker alle øyeskyggene fra kolleksjonen, men jeg er rett og slett ikke en person som bruker såpass klare farger, og selv om blå og grønn er kjempefint passer det ikke så godt til mine blå øyne.

DSC_9327

I forrige uke kjøpte jeg jo skinfinish i ‘Petticoat’ som er utrolig vakker, men jeg kom fram til at jeg rett og slett ikke vet hva jeg ville bruke den til og tenkte det var like greit å bare levere den tilbake istedenfor at den skulle samle støv, så den ble byttet i disse to. Fix+ sprayen som jeg har hørt masse om og Select Sheer pressed powder i NW15.

5 kommentarer:

  1. Jeg elsker Fix+ :D
    Er du fornøyd med den?

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke fått så mye inntrykk av den ennå, har bare brukt den én gang og det var i fylla. Kan jo kanskje skrive en review senere, vet at mange ikke forstår helt hva den skal være god for.

    SvarSlett
  3. Hu i butikken sa det va for fuktighet, og eg spurte om an ikkje gav någe staying power/fiksering av sminken og hu sa nei..? Trudde det va litt av dealen eg..? Så håbe på update når du he testa an ud litt:)

    SvarSlett
  4. Har også bestilt Crazy Cool i tillegg til Sassy Grass og Going Bananas :)

    SvarSlett
  5. Nina: D e jo akkurat d som e poenge, d ligge jo i navne at d e en fikseringspray. vært å snakka me dei på MAC i oslo ijen? skanks! men d e digg å ha den i veskå på byen å bruka an t fukt, å d funke heilt greit t pigmenta au, sie mixing medium t pigments e PRO.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...