torsdag 12. august 2010

Guerlain Les Ors - jul 2010

guerlainxmas3

En skjelden gang blir jeg målløs når jeg ser en deilig innpakning, og det ble jeg i dag når jeg så dette bildet fra julekolleksjonen til Guerlain. Jeg syns de har fint design på det meste, men den tok kaka! Jeg elsker alt retro, og den pudderflakongen kunne jo stått på sminkebordet til oldemor. Or Imperial Sublime Radiant Powder Face & Body heter den, og prisen kommer til å ligge på rundt 500kr. Jeg skal kjøpe den bare for å se på den! Bodyglitter er jo som kjent ganske teit, men dette er et nytt nivå. Jeg hører at den også er kjempefin i håret, og pudderet dufter deilig.

Hele kolleksjonen er dekorert med Guerlain’s gamle gullbie, som de brukte allerede i 1853. Guerlain begynner virkelig å vokse på meg, kanskje jeg snart er fan? Her er et par bilder fra resten av kolleksjonen, alle er funnet hos BBB. Noen andre enn meg som gleder seg sinnsykt?

guerlainxmas guerlainxmas2 guerlainxmas1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...