fredag 27. august 2010

MAC & Marcel Wanders

Jeg føler nesten at det nærmer seg jul, fordi julekolleksjonene er allerede på internett. Det nyeste på nett er et bilde fra couture kolleksjonen til MAC, og MAC er selvfølgelig favorittsminken min! Den er designet av Marcel Wanders og inneholder fire leppestifter og lipglosser, en kost, parfyme, pudder og en veske. Ryktene sier at julekolleksjonen pleier å være en god del dyrere enn det vanlige utvalget. Den slippes i USA 24. november, så vi får håpe de ikke venter en måned før den kommer her, sånn som de pleier.

preview_marcelwanders

1 kommentar:

  1. Jeg tror jeg må skuffe deg når jeg sier at denne kolleksjonen ikke kommer til norge (norden). MAC har valgt å droppe denne, siden den er dyrere osv... :-( Selv gleda jeg meg som en unge helt til jeg fikk vite at den ikke kom her :-/

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...