tirsdag 10. august 2010

Maybelline Eyestudio

For en måned siden fant jeg en utrolig fin reklame for den nye øyeskyggen til Maybelline i et blad. Så fin at jeg måtte sikle på den en god stund. Da var det selvfølgelig for mye å be om at den skulle selges i Norge, den skulle faktisk bare selges i USA. Etter 3-4 uker med overvåking på eBay fant jeg endelig en selger som sendte til Norge til en rimelig pris, og den ble min med én gang! I dag kom den endelig i posten! Den er ikke like perfekt selvfølgelig, men fargene var ekstremt fine og den mørke er overraskende pigmentert. Jeg bestilte den i ‘Carbon Frost’, samme farge som i reklamen. Skal prøve å lage en look med denne og legge den ut her!

DSC_9319

2 kommentarer:

  1. Den var fin! Kan du vise den på? Hvor fikk du tak i den? (og lemme know om du går lei og vil selge;)

    SvarSlett
  2. Hi there,

    this entry is already a couple of months old but I just stumbled upon your blog and read everything. I bought an eye shadow that looks exactly the same (Maybelline Nr 80 - Cosmic Black) in a helsebutikk here in Norge just a week ago!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...