tirsdag 31. august 2010

NOTD: Estee Lauder Surreal Violet

DSC_9334

Surreal Violet fra Estee Lauder sin høstkolleksjon ble min for et par uker siden, men jeg har nesten ikke brukt den ennå. Jeg kjøpte den ca. så fort den kom i butikk, etter å ha sett bilder på amerikanske moteblogger. Problemet er bare at den er et mareritt å fotografere. Den er en ganske lys lilla, med et hint av brun og fantastisk vakkert gullshimmer. Det er litt lettere å avfotografere fargen i flasken, men den burde virkelig sees i virkeligheten! Jeg syns den er herlig, og ganske voksen. Jeg gleder meg til å bruke den med ei deilig kåpe i vinter. Kan kjøpes på Esthetique, Cubus og andre butikker som selger Estee Lauder for ca. 200kr.

DSC_9335

2 kommentarer:

  1. Den såg skikkelig fin ut, takk for tips!

    SvarSlett
  2. og btw: http://www.heidioksendal.com/?page_id=5938 hvis du vil markedsføre deg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...