mandag 13. september 2010

The Balm Time Balm Concealer

DSC_9375

Jeg er ei sånn jente som sliter med blå ringer rundt øynene, ikke fordi jeg sover for lite men fordi jeg har så lys og gjennomsiktig hud. Jeg elsker YSL Touche Eclait, men den er for tynn til å ta knekken på det blå. Jeg hadde lest mye bra om ‘Time Balm’, og har sett at mange har rangert den som sin favorittconcealer, så jeg bestemte meg på onsdag for å bestille den. Allerede på fredag lå den i postkassen, og jeg er så langt veldig fornøyd!

DSC_9377 DSC_9379

Den har en tykk konsistens som er lett å fordele rundt øyet. Jeg bruker en kost til å påføre den, og så fingrene til å jevne den ut. En god concealer gjør mye, og denne gjør det den skal. Jeg er ganske skuffet over boksen da, den er kjip og ikke spesielt fin, du kan kjøpe en lik boks på Nille for 15kr, det er skuff. Men den var veldig billig, så det er greit at boksen ikke er superpen.

DSC_9372 DSC_9374

Før og etter. Jeg har påført concealeren i kroken av nesevingene og i kroken og under øynene. Men du skulle nesten trodd at jeg hadde på masse sminke!

Kjøpt på MakeUp Mekka for 159kr i fargen Lighter than light.

3 kommentarer:

  1. Såg veldig bra ud! Eg he kje tynn hud, men sove for lite, hehe..

    Du he kje aning koss fargen eg skulle hatt? Prøvde å se på siå, men va vanskelig å se.. koss tona e i din? (Fersken, rosa, gul, oransj..?)

    SvarSlett
  2. eg føle at den ikkje he någen nøyansa, den e bare nøytral hudfarga liksom. tru light hadde passa for deg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...