fredag 24. september 2010

Beautiful Blogger Award

549970-9-1284913078807

Forrige uke nominerte Rebekka meg til en sånn her greie. Jeg syns egentlig det er litt teit, men det er litt fint om dere får sjangse til å bli bedre kjent med meg. Men selv om jeg syns det er litt teit ble jeg veldig glad når hun tenkte på meg. Jeg har ikke lyst å nominere noen andre, jeg vet enkelt og greit ikke hvem jeg skulle nominert!

Om du har fått en award skal du:
- Kopiere bilde for å vise at man har fått den
- Takke og linke til den bloggeren som man har fått den av
- Nominere 7 andre
- Fortelle 7 fakta om deg selv

Fakta om meg:
- Jeg er enebarn
- Min største drøm er å få barn
- Jeg er en gigantisk Stargate-nerd
- Jeg er utdannet kinomaskinist
- Jeg blir skikkelig grisete i fylla
- Jeg kommer fra norges mest kristne by; Egersund
- Jeg elsker alt sci-fi og har egentlig lyst å bli astrofysiker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...