tirsdag 28. september 2010

Dior Addict Positive Red

For noen måneder siden fortalte jeg om min all time favorittleppestift, nemlig Christian Dior Additct i ‘Positive Red’. Jeg fortalte også at jeg måtte kaste min gamle og at den nå var ute av produksjon for lenge siden. Det jeg ikke nevnte var at denne faktisk var min aller første røde leppestift. Jeg må ha vært sånn 14 når jeg kjøpte den, og det var her min besettelse for røde leppestifter startet. Jeg brukte den hver dag på ungdomsskolen, til og med i gymtimene. Jeg hadde enda ikke lært hvordan jeg skulle slippe unna leppestift på tennene men jeg skulle bruke den hele døgnet likevel. Jeg tror fargen har blitt litt sånn kultfarge, så når det kommer en på eBay er de somregel dyre og blir solgt fortere enn du kan tenke. Men for ca. en måned siden kom en ny selger som solgte ubrukte testere, og jeg kjøpte den selvfølgelig med én gang! For et par uker siden kom den i posten, og nå skal dere endelig få se den.

DSC_9508

Den er en varm, superklar rød med gullshimmer. Den er faktisk den eneste varme røde leppestiften jeg eier. Den er jo ganske gammel (fargen gikk ut av produksjon for mange år siden) så den lukter litt sånn gammel leppestift. Ikke like ille som leppestiftene du finner hos moren din som kjøpte de for 15 år siden, men den er ikke en drøm heller. Men jeg elsker den likevel. Jeg føler meg så vakker når jeg tar den på, og litt mer livlig enn når jeg bruker de kalde røde. Nå kommer et kjempedårlig bilde av hvordan den ser ut på som jeg tok da jeg var syk.

DSC_9516Det ser ut som jeg har megafrown på alle bildene som ble tatt da jeg var syk, LOL.

Vil du ha den kan du kjøpe den for ca. 100kr her.

Hva er din favorittleppestift?

Har du en leppestift som forandre sminkelivet ditt?

2 kommentarer:

  1. HURRA! Endelig en sminkeblogger som er like glad i leppestift som meg :D Jeg har bare to enda, men jeg bruker de nesten hver dag. Den foreløpige favoritten er faktisk fra Maybelline, men jeg har store håp til MAC sine (som jeg endelig har tilgang på nå som jeg bor i Oslo). Og bloggen din er forresten kjempefin! Enkel og classy, sånn som vi liker det ;)

    SvarSlett
  2. Jaaa jeg ELSKER leppestift! Jeg har merket at de fleste bloggejentene nesten bare bruker lipgloss, det er kjedelig.

    MAC kan du glede deg til, jeg har massevis av deres leppestifter.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...