torsdag 23. september 2010

ELF Lip Stain i ‘Red Carpet’

DSC_9487Etter failen med ELF sin Mineral Lipstick var jeg selvfølgelig skeptisk når jeg skulle prøve deres lip stain, men det var det ikke grunn til! Jeg ble veldig positivt overrasket når jeg prøvde denne. Jeg kan starte med å fortelle at fargen er 100% ugjennomsiktelig, akkurat som jeg liker det! I tuben og på internett ser fargen litt rosa ut, men på leppene ble den faktisk veldig rød. Kosten er helt grei å jobbe med, men langt ifra perfekt. Det var lett å fordele fargen utover leppene, og den tørket fort. Etterpå skal du påføre glossen for et supershiny og fuktig resultat.

DSC_9482DSC_9483 

For å være helt ærlig likte jeg den best uten glossen! Den blir utrolig matt, en look jeg elsker som er både klassisk og sexy. Det blir kanskje litt i det ubehagelige laget med så “tørre” lepper i mange timer, men jeg ser for meg at den vil sitte i mange timer uten gloss, den smittet nesten ikke av i det hele tatt! Den smittet mye mer med glossen på, men den satt fortsatt veldig godt. Jeg elsker fargen og kommer definitivt til å bruke denne endel, men med lipliner!

Du liker den hvis: Du hater touch-ups i løpet av dagen. Du liker en litt mer ekstrem leppe (helt matt eller superglossy). Du liker billige produkter.

Du liker den ikke hvis: Du vil ha en mer nøytral leppe. Du foretrekker gjennomsiktig leppestift. Du ikke liker å bruke lipliner og ikke er så flink til å påføre leppestift pent.

4 av 6

Kan kjøpes her for 38.15kr

(*Når jeg tester leppestift bruker jeg verken lipliner eller pensel for å best kunne dømme hvor god leppestiften er uten ekstra hjelp.)

1 kommentar:

  1. Wow! Den var lekker! :) enig om at den var finest uten glossen, ble litt mer retro! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...