torsdag 23. september 2010

ELF Mineral Lipstick i ‘Cheerful Cherry’

DSC_9444

Leppestift er ikke bare bare, men jeg har ikke mye fint å si om ELF sin Mineral Lipstick. Jeg bestilte den i fargen ‘Cheerful Cherry’, og den var faktisk ganske lik i virkeligheten som på internett. Desverre er den veldig tynn i konsistensen, og det var vanskelig å få jevnt med farge på hele leppene. For å gjøre vondt verre klumpet den seg litt under påføringen, og etterlot bittesmå klumper på leppene, fysj! Den er ikke helt rævva, og er fin til den prisen, men jeg kommer aldri til bruke den.

DSC_9447 DSC_9446

Faktumet av den var så avrundet på toppen gjorde det veldig vanskelig å få et fint resultat uten bruk av pensel.

DSC_9477 Du liker den hvis: Du liker gjennomsiktige leppestifter og er veldig flink til å få et fint resultat. Du vil ha en veldig billig leppestift. Du sverger til mineralsminke.

Du liker den ikke hvis: Du er perfeksjonist (som meg). Du vil ha et klassisk og ugjennomsiktig resultat. Du vil ha en supersterk farge. Du har øye for kvalitet.

3 av 6

 

Kan kjøpes her for 38.15kr

(*Når jeg tester leppestift bruker jeg verken lipliner eller pensel for å best kunne dømme hvor god leppestiften er uten ekstra hjelp.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...