mandag 20. september 2010

ELF neglelakk

DSC_9426

Gjett om jeg skulle ha en rød neglelakk når jeg bestilte masse gøy fra ELF! Jeg ville bare kjøpe én, så det ble fargen ‘Red Velvet’ som dere ser på bildet. Fargen var veldig fin. En litt mørk, kald rød med shimmer. Ca. halvparten av neglelakken mine er sånn! Den var desverre veldig tynn, og fortsatt litt gjennomskinnelig etter 2 lag. Det er en ganske stor flaske for den komisk lille prisen, men flasken er veldig kjip og jeg kjenner at den ikke kommer til å tåle så mye. Den er i det minste helt greit å se på!

DSC_9431

Jeg bestilte også Matte Finisher, en top coat for å lage matt neglelakk. Matte negler har fascinert meg lenge, men jeg har rett og slett ikke fått ut fingeren før nå. Også denne var unektelig billig, og den overbeviste vel på lik linje som neglelakken. Jeg måtte kleise på veldig mye på hver negl, hvis ikke trakk den seg sammen mens den tørket og laget noen stygge striper over neglen. Fysj!

Den forandret også litt på fargen, og jeg syns ikke den var fin oppå neglelakk med glitter, anbefaler virkelig å bruke den på en neglelakk uten masse glitter og shimmer og crap. Jeg prøvde den oppå Eyeko Saucy for å se hvordan den ble uten shimmer, og det ble mye bedre!

DSC_9432

2 kommentarer:

  1. ELF har faktisk ikke så verst neglelakker :) Og ser jo ut til at den matte toplakken funker ^^,

    SvarSlett
  2. Jeg ble veldig positivt overrasket av neglelakken ja, verdt pengene. Den matte topplakken er jeg ikke liker overbevist om, kommer til å lete etter en bedre.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...