tirsdag 28. september 2010

Eyeko Rain Polish

Jeg hadde jo bare testet to av neglelakkene fra Eyeko, og i dag hadde jeg kjempelyst å prøve den lyse ‘Rain’. Jeg er ikke tilhenger av lyse neglelakker, jeg har én fordi jeg rett og slett ikke føler det er så veldig “meg”. Men Rain falt jeg for likevel. Den er lys blå med litt grå og bittelitt shimmer. Jeg hadde egentlig tenkt å ha den i en goodiebag og lage konkurranse snart, men kanskje jeg må beholde den selv likevel?

Jeg er veldig positiv til lakkene fra Eyeko så langt. De koster 35 kr, har flotte farger og på de fleste trenger du bare ett lag for et ugjennomsiktig resultat. Påføringen min ble ikke så pen fordi jeg hadde litt sliten baselakk under, men der jeg hadde baselakk ble den faktisk helt ugjennomsiktig med bare ett lag. På bildene har jeg kun tatt på ett lag, først et bilde uten blits og så ett med.

DSC_9519 DSC_9520Ganske vanskelig å se at den har litt shimmer i på bildene, så her er et dårlig forsøk på å vise det til dere. Shimmeret gjør den ekstra fin i virkeligheten.DSC_9523 Jeg anbefaler lakkene fra Eyeko på det sterkeste, og at du kjøper de rett fra kilden der er de billigst og du får gratis porto.

7 kommentarer:

  1. Jeg lurer på hvor lenge en neglelakk fra Eyeko holder? Altså hvor lenge den sitter på før den flasser av? Utrolig kul blogg forresten, er fast følger:)

    -Alice

    SvarSlett
  2. Sv; Ja, ikke sant! Det er kjempe gøy! Og du bør absolutt kjøpe en palett fra coastal scents! Men anbefaler ikke leppepaletten, den tørker ut på leppene alt for fort, men løp og kjøp warm eller matte paletten, de er helt fantastiske! Jeg lover du ikke kommer til å angre!

    SvarSlett
  3. Gleder meg til konkurranse!

    SvarSlett
  4. Sv; Tusen takk! :D <3
    Nydelig farge! SSkikkelig fin høst-pastell-grå-blå-farge! :D <3

    SvarSlett
  5. Alice: Jeg er virkelig ikke den rette til å svare på hvor lenge neglelakk sitter. Jobben min er et mareritt for neglelakk og jeg har aldri på samme lakken lenger enn én dag. Jeg brukte en av de tynne lakkene deres på jobb i går, uten topcoat, og den er litt slitt helt på tuppen av neglene. Den holder bedre enn de aller billigste, jeg vil si det er veldig gode lakker

    SvarSlett
  6. Ok skjønner det, jobbet på kafé før, så kjenner til det problemet! Anyway, takk for svar. Alice

    SvarSlett
  7. Men jeg vil anbefale de, vil se de holder like godt som Chanel sine

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...