fredag 3. september 2010

Favorittprodukter i august

DSC_9339 copy

1. MAC Fix+ En fantastisk fikserinspray rett og slett. Når jeg skal på byen blir det ofte mange forskjellige pudder oppå hverandre, det er ikke særlig pent, men noen spray med Fix+ får huden til å se ut som en drøm igjen og du slipper i bli stram i maska. Også herlig å bruke for å bare få litt fukt i trynet.

2. Guerlain Metéorites Perles Primer Jeg bare elsker den! Den etterlater et lett glitterslør overalt. Jeg liker å bruke den på armene også når jeg skal på byen. Den er tynn og setter seg fort i huden.

3. NARS Super Orgasm Blush Den perfekte fargen for meg. Ferskenrosa med glitter og shimmer. Kinnene bare gløder av den deilige fargen, og jeg liker shimmer i ansiktet. Jeg er også en glitterfreak, så jeg har sverget til denne når jeg skal ut.

4. MAC #4 øyenvipper Gir deilige bedroom eyes, skikkelig femme fatale blikk uten å se ut som en transvestitt. Jeg har vært gjennom flere par i august og kommer til å fortsette å bruke de framover. Rett og slett dreamy for de som liker en litt mer intens look.

5. Biotherm Aquasource Biosensitive SOS Anti-Redness Anbefales til alle som har tendens til å bli veldig røde i ansiktet. Jeg blir alltid sjokkrød når jeg drikker alkohol, uansett hvor mye foundation, concealer og pudder jeg har på, men nå har jeg funnet denne og vi er bestevenner.

6. MAC 227 børste En lit større øyenskyggebørste med mediumfast bust. Herlig for shading, også med ekstremt pigmenterte farger og svart. Kan også brukes til å legge øyenskygge på hele lokket for de som ikke har lyst å kjøpe så mange børster.

P.S. Liker dere den superfine fonten min?

3 kommentarer:

  1. Hvor fikk du tak i biotherm aquasource biosensitive sos anti-redness?

    SvarSlett
  2. Jeg kjøpte den på Esthetique, men jeg ville tro de har den alle plasser som selger Biotherm

    SvarSlett
  3. Husker du prisen på den Biotherm kremen ?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...