tirsdag 21. september 2010

Illamasqua – Art of Darkness

I dag hadde jeg veldig lyst å vise dere mine nye leppestifter, men så har jeg altså klart å bli syk. Jeg hadde lyst å bare ligge i sengen resten av dagen, men nå har det seg sånn at jeg må på jobb i kveld, så alle får bare krysse fingrene for at jeg blir frisk.

Jeg har i det siste fått øynene opp for Illamasqua, og spesielt deres siste kolleksjon ‘Art of Darkness’. Masse dype, deilige farger og litt metallisk. Alt superpigmentert selvfølgelig. Jeg har veldig lyst å bestille meg en liten hau, når lønna kommer mjeees? Jeg har spesielt lyst på den røde neglelakken ‘Scarab’, men jeg tar lett de to pigmentene fra kolleksjonen og alle tre av deres berømte ‘Liquid Metal’ farger (en ekstremt pigmentet metallisk krem). Hele dritten kan faktisk kjøpes rett fra siden deres, og de er så snille at de sender til Norge!

collectionHeader

1 kommentar:

  1. Sv; Ja, helt riktig, det er den jeg har brukt! :D <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...