torsdag 16. september 2010

MNY Blush

Mange har sikkert allerede fått med seg at Maybelline sitt billigmerke har komt til Norge, men i dag var første gangen jeg så den i butikk. Billig er den også, ingenting koster mer enn 50kr. Et rimelig godt utvalg lipgloss, øyenskygger, neglelakk og et mindre utvalg leppestifter, linere og blush. Jeg hadde lyst å kjøpe litt å teste for dere, men øyenskyggene var rævva, jeg hater lipgloss og neglelakkene var ikke spesielt spennende.

Men så fant jeg altså denne lyserosa blushen. Søt og enkel, med litt frost. Fargen er #201. Ganske godt pigmentert, rimelig grei kvalitet. Boksen er ganske shabby, men hva kan man forvente for 49kr?

DSC_9405 DSC_9406Jeg hadde veldig lyst å fikse en god swatch til dere, men huden min er rett og slett veldig gjennomsiktig, så det ble langt fra perfekt. Dere kan likevel få et lite inntrykk av fargen.

DSC_9409 DSC_9411

1 kommentar:

  1. Hei, kommer du tilbake på den andre bloggen din?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...