onsdag 22. september 2010

NARS og Paul & Joe i posten!

I dag fikk jeg de to siste pakkene jeg hadde bestilt i posten. Det har fallt inn masse i flere uker nå, hvordan skal jeg klare meg uten?

DSC_9454 NARS er en av mine nye favorittmerker innen sminke. Deilige farger, herlig kvalitet og grisete fargenavn. Loves it! Swatches kommer når det er dagslys ute, så jeg slipper å ta bilder med blits. Jeg kjøpte de på HQhair.

DSC_9457 DSC_9460

Det som kom var The Multiple i ‘Orgasm’ og Velvet Matte Lip Pencil i ‘Sex Machine’. Gleder meg til å vise dere ‘Sex Machine’, den er dreamy!

DSC_9461 Fra Beauty Bay fikk jeg to søte ting fra Paul & Joe. Jeg skulle egentlig bare ha den utrolig styggkule sminkevesken, men jeg tok med den dobble blyantspisseren siden jeg ikke hadde en og det fortsatt ble under 200kr. Jeg har lett en stund etter en praktisk sminkeveske i rett størrelse, og denne er perfekt for kortere turer!

DSC_9465DSC_9466

Ikke bare har den mange rom, men den har egen avdeling for sminkekoster med beskyttelse så jeg slipper masse søl fra kostene i vesken, noe jeg haaaaaaaaater inderlig med sminkevesken jeg bruker nå.

Jealous much?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...