lørdag 25. september 2010

NARS Velvet Matte Lip Pencil i ‘Sex Machine’

DSC_9500

Denne lille blyanten er min nye bestevenn. Jeg elsker jo alle matte leppestifter, og jeg hadde lest at denne fargen ble brukt på min elskede Joan i ‘Mad Men’. Jeg trengte bare å poppe korken for å bli forelsket. Den er superlett å påføre, du trenger ikke engang lipliner. Den er like matt som en naturlig leppe, det eneste som skiller dem er faktisk farge. Den sitter også utrolig godt. ‘Sex Machine’ har litt glitter i seg, men det syns nesten ikke. Når jeg reiser til London skal jeg kjøpe den i alle rødfargene!

DSC_9503Jeg er ennå syk, så leppene mine er ikke i godt humør og ser skikkelig triste ut, men jeg ville vise dere NÅ! Bilder med og uten blits. Fargen gir ikke så stor impact når du bare ser leppene mine, men den får meg til å se veldig classy og moden ut. Den er enkel og tidløs rett og slett. Flott til hverdags når jeg vil være litt fin, jeg kommer nok bare til å bruke den med naken øyenskygge og vinget øye. Jeg anbefaler sterkt å eksfoliere leppene før bruk, det blir veldig synlig med masse løse flak.

DSC_9495DSC_9497

Du liker den hvis: Du liker alt matt. Du liker det veldig enkelt. Du liker veldig dekkende farger. Du hater touch-ups.

Du liker den ikke hvis: Du liker et glossy resultat. Du liker det mer gjennsomsiktig. Du liker det billig.

Kan kjøpes for ca. 180kr her.

6 av 6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...