fredag 3. september 2010

Nødvendigheter til sminkebordet

DSC_9336

Lønna har kommet, så i dag ble det en liten shoppingrunde for å skaffe litt “nødvendige ting” som skal i mitt fremtidige sminkebord. Fremtidige fordi det ikke er kjøpt ennå. Men når jeg får orden på økonomien vet jeg akkurat hvilket jeg vil ha. Akkurat nå har jeg bare et sminkehjørne på soverommet, men masse sminke over alt og et stort speil som står på gulvet som jeg sitter foran. På H&M kjøpte jeg en liten saks, hvit eyeliner med glitter og fliseklemmer. #4 øyenvipper fra MAC (min nye favoritt) og øyenvippene ‘petite’ og 330 børste fra Make Up Store.

Her er sminkebordet jeg skal ha. Fra IKEA og i svart tre fordi resten av møblene på rommet mitt er sort tre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...