mandag 27. september 2010

Ny parfyme fra John Galliano

…med Taylor Momsen som spokesmodel?!?!? WHY???

Parlez-Moi-dAmour-perfumes-by-John-Galliano-with-Taylor-Momsen Jeg ELSKER John Galliano. Han er sjelen av Dior nå, og jeg velger å si at han er verdens eneste nålevende couturier. Men på parfymefronten har han ikke vært like fantastisk… Hans første parfyme var helt OK, men falt virkelig ikke i smak hos meg. Nå kommer han med en ny, og det lover ikke så bra…

Parlez Moi d’Amour er en eau de toilette rettet mot et litt yngre publikum, og jeg antar det er derfor han har valgt den grusomme Taylor Momsen til reklamen. Hun er rett og slett et mareritt, men det er sikkert mange “edgy” teens som elsker henne.

Jeg er som kjent skeptisk, men jeg må jo lukte på den når den kommer i butikk 30. oktober (men sikkert seinere i Norge).

Noen som faktisk bruker John Galliano?

2 kommentarer:

  1. Helt enig, hvorfor valgte de henne? Og den flasken passer ikke i det HELE TATT sammen med Taylor!

    SvarSlett
  2. ahahha jaa, jeg er så enig med Ine over meg, jeg måtte le litt da jeg så fra den blomstrete flasken til momsens racoon eyes og tilbake igjen..

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...