onsdag 15. september 2010

Obsessive Compulsive Cosmetics Lip Tar

DSC_9390

For noen uker siden leste jeg om OCC sin Lip Tar i bloggen til Muhsine og ble interessert på flekken. På torsdag fikk jeg endelig stipend, og bestilte meg en i fargen NSFW, den aller rødeste de hadde. Den kom i posten i går, og jeg er forelsket. Den har konsistensen som en ekstremt tykk lipgloss, men du trenger bare en liten dråpe for å dekke leppene. Jeg ville anbefalt å bruke en kost, for å få fine linjer, den er nemlig et mareritt å vaske bort hvis du søler utenfor leppene. Den er tilsatt peppermynte, så den både lukter og smaker godt. Selv om jeg brukte lipliner begynte den å blø rundt leppene ganske fort, men jeg skal prøve senere med mer lipliner.

DSC_9388 Den ser litt oransj ut, men den er helt fantastisk RØØØØØØD! Akkurat som jeg liker det! På bildet kan du se at den blør litt, og det etter bare noen minutter (og jeg røyker ikke).

Jeg kjøpte den for ca. 90 kr her, og anbefaler å kjøpe derfra. Jeg kjøpte den torsdag kveld og fikk den i posten på tirsdag. Det er digg fort!

2 kommentarer:

  1. Bestilte to stykker i går faktisk, gleder meg til å prøve de ut! Men dumt at den blør da :/

    SvarSlett
  2. det gjorde susen med litt concealer på leppekanten!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...