søndag 12. september 2010

Sugarpill Cosmetics

DSC_9355

I går fikk jeg en pakke fra Nelly jeg gledet meg veldig til, med to øyenskygger og et par falske øyenvipper fra Sugarpill Cosmetics. Det er et ganske nytt merke, men et lite utvalg faste øyenskygger, løse øyenskygger og to par falske øyenvipper. Alt i deilige farger og fasonger! Øyenskyggene jeg kjøpte er ‘Asylum’ og ‘Goldilux’.

DSC_9357 DSC_9356

DSC_9359

DSC_9363

Swatches tørre (nede) og våte (oppe). Jeg brukte MAC Fix+ for å lage de våte.

DSC_9350

DSC_9352

Dewdrop falske øyenvipper.

De løse øyenskyggene er definitivt ikke på nivå med MAC pigments, men til fordel er de billigere. Stort pluss for de deilige fargene, selv om det heller ikke er så stort utvalg. Jeg skal ta bilde av øyenvippene når jeg en gang bruker de, jeg gleder meg! Vil du helst bestille fra Norge har de et utvalg på Nelly, men det er billigere å kjøpe rett fra nettsiden som også har et større utvalg.

1 kommentar:

  1. Sv; Betyr mye og høre det fra andre skjønnhetsbloggere! :D <3
    Fine innkjøp! Likte de falske øyevippene godt!: D <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...