torsdag 21. oktober 2010

All I want this christmas

Kjip sjokoladekalender fra Rema? Ikke i år! L’Oreal, i samarbeid med Selfridges, har laget en adventskalender for skjønnhetsfreaks som meg, nemlig en adventskalender med parfyme, skjønnhetsprodukter og sminke! Denne inneholder produkter fra bl.a. YSL, Georgio Armani og Lancome. Og jeg MÅ ha den! Den koster nesten 600kr, det er jo ganske dyrt, men du får jo utrolig mye gøy for den prisen. Og jeg MÅ ha den! Den er allerede utsolgt på internett, men jeg håper de har flere igjen når jeg er i London om 4 lusne uker!

Er det ikke en fantastisk ide?

340-84010339-T1004949_ALT01

3 kommentarer:

  1. Asså.. En lego kalender koster jo 2-300,- så dette var da ikke dyrt ;)

    SvarSlett
  2. og denne er jo tusen ganger kulere enn en jævla legokalender! jeg MÅ ha den sånn jeg kan få noe nytt hver dag! muahaha

    SvarSlett
  3. Den der var LOVELY! Jeg måtte ha den i et innlegg as well og var litt redd for å "kopiere" det du hadde skrevet, så linka likeså godt til bloggen din:-) Håper det går greit, hvis ikke - let me know!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...