søndag 10. oktober 2010

Bobbi Brown Eye Couture Collection

Denne vil jeg ha. Denne vil, vil, vil, MÅ jeg ha!

holiday2010_bbcouture001 Jeg er ikke så glad i storparten Bobbi Brown gir ut, det er så trauste farger. Men se på denne julepaletten da! 12 deilige farger, turkis på øverste rad jeg snakker til deg! Den selges i et sett med en passende veske og 4 minikoster. Og jeg MÅ ha den! Fienden er selvfølgelig prisen. I USA koster den ca. $200, og jeg har ikke lyst å tenke på hva de har tenkt å prisen den med i Norge. Det er ganske hysterisk dyrt. Jeg kunne betalt 700-800 for den, men ikke over 1000. Det er ikke sikkert jeg noen gang ser den heller, den skal selges eksklusivt hos Neiman Marcus og Bergdorf Goodman, men erfaringen min tilsier at produkter som selges eksklusivt i en butikk plutselig er over alt.

Det eneste jeg vet er at jeg skal snuse hos Bobbi Brown på Heathrow og se etter den og en god pris på slep!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...