mandag 11. oktober 2010

Estee Lauder/Michael Kors Very Hollywood Blush

DSC_9555

På lørdag gjorde jeg noe veldig slemt. Noe jeg ikke burde, noe jeg hadde fortalt megselv at jeg ikke skulle gjøre. Jeg kjøpte sminke! Jeg skal jo spare alt til London. Fyyyy på meg! Blusher er noe jeg har ganske lite av, og unnskyldningen er at jeg ville ha en matt, rosa blush til halloween for å gjøre kostymet perfekt. Jeg hadde sett på denne lenge, den er jo limited edition og har sikkert ligget på Cubus Sundt siden mars. De har faktisk masse igjen fra kolleksjonen. Så den ble min. Og den er kjempefin. Og jeg syns det var verdt det!

Den kommer i to farger, og denne er ‘Sunset Pink’. Pakken er litt kjedelig, men esken er så søt jeg må kanskje spare den! Gikk du glipp av kolleksjonen? Løp ned på Sundt i Bergen.

DSC_9560 DSC_9565

2 kommentarer:

  1. Fiiin! Hva skal du være på halloween, forresten?

    SvarSlett
  2. Jeg skal være en sexy flyvertinne!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...