tirsdag 5. oktober 2010

Favoritter i september

DSC_9532

Japonesque 232 crease brush

Før trodde jeg at jeg bare ikke hadde skills til å lage smokey eyes. Det viste seg at jeg bare manglet denne fantastiske kosten. Nå bruker jeg den hver gang jeg skal bruke øyenskygge, perfekt hver gang.

The Balm Time Balm concealer

En tykk og deilig concealer som dekker de mørke ringene rundt øynene mine. Billig er den også.

NARS The Multiple i Orgasm

Når jeg har denne trenger jeg bare mascara og farge til øyenbrynene for å få en komplett look. Litt på øyelokkene, i kinnene og oppå leppepomaden så er jeg klar!

5 kommentarer:

  1. Jeg bruker alltid neglelakk, har sånne flekker på neglene som noen sier kommer av for lite inntak av kalsium. Noe som ikke er pent i det heletatt, derfor går jeg for den lette løsningen neglelakk er !

    SvarSlett
  2. obs.. kommenterte på feil innlegg?!

    SvarSlett
  3. det gjør ingenting! skal ta deg med i trekningen likevel

    SvarSlett
  4. Hvor kjøpte du disse produktene? Har du sett denne bloggen? Jeg er helt hekta på tutorials'ene deres hvertfall ;) www.pixiewoo.com

    SvarSlett
  5. kosten og concealeren er kjøpt hos makeupmekka, the multiple er kjøpt på hqhair.com

    Ja, elsker bloggen deres!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...