søndag 17. oktober 2010

Gratis gave hos Eyeko.com

Jeg har tidligere skrevet endel om neglelakkene fra Eyeko som jeg har blitt ganske så forelsket i. De er sykt billige (35kr) og er utrolig bra, de ville fortsatt vært veldig gode hvis de kostet 150kr! Siden jeg liker det så godt har jeg meldt meg opp som ambassadør for Eyeko, og dette gir alle dere et flott tilbud.

Hvis du bruker koden E11803 når du handler for over 100kr får du en gratis gave med på kjøpet! Very nice? Det ville jeg si! Det er forresten gratis porto også.

P.S. snart kommer konkurranse der du kan vinne noen av de fantastiske neglelakkene fra Eyeko!

Kommer du til å bruke tilbudet?

2 kommentarer:

  1. Har bestilt neglelakkene Punk, Coral og Posh :)

    SvarSlett
  2. Sv: Jeg vet, det var mange igjen på Visage og de var på halv pris, så nå kostet de bare 45 :-) (Hvor bor du egentlig ..? Du kan "bestille" ting som jeg kan kjøpe for deg forresten, så sender jeg deg i posten, send meg mail hvis du er interessert :) sjekk bloggen for mailadr.)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...