fredag 1. oktober 2010

Jeg skal sminkeshoppe i London!

Gladnyhet for alle som liker å se alt jeg shopper! Den 18. november reiser jeg og min bestevenn og romkamerat Martha til London! Jeg er veldig flink til å spare penger nå, så det skal shoppes som bare faen. Jeg skal robbe NARS, Illamasqua, Tom Ford, D&G, MAC Pro, Burberry og alt det andre. Dere kan glede dere så sykt!

Det betyr også at det nå er shoppestopp! Det er utrolig vanskelig, men jeg gleder meg så fælt til London at jeg skal klare det. Jeg har gitt meg lov til å shoppe på Venomous Villains neste fredag då, limited edition må man jo kjøpe med én gang det kommer. Alle er enige!

d2

2 kommentarer:

  1. Sv; Tusen takk! :D ja, en havfrue eller fee til haloween var en god ide! :D <3
    Gleder meg til å se innkjøpene, jeg var i london i sommeren selv, og de har aaaalt en jente måtte ønske seg av sminke! Mye man ikke får tak i i norge heller! :D <3

    SvarSlett
  2. fytti, du er heldig ! Åh, det vil jeg også. jeg må til london jeg. Om jeg så må dra alene :p Haha :) Gleder meg til ås e alt :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...