søndag 24. oktober 2010

John Frieda Precision Foam Colour

Dette gjorde meg veldig spent!

JF-Packshots-s Hårfarge fra John Frieda! Jeg elsker det merket, ikke bare har de gode produkter, men de er relativt billige. Nå lanserer de altså permanent hårfarge, i skum! Skumfarge er kjempedigg å jobbe med, og det er skum jeg bruker selv, men dette er altså den første permanente hårfargen som kommer i skum. De har visst brukt sju år på å lage det, og jeg ser mange fordeler i forhold til vanlig farge. De har også laget pakkene ekstra store, så vi med langt hår skal sleppe å kjøpe flere pakker. Det blir bare lansert 20 farger, så jeg håper én av de er en kjempefin rød. Blir lansert i Storbritania i november, så jeg skal fortelle dere hvordan det går når jeg er i London!

1 kommentar:

  1. Hvordan har det gått? vurderer selv og kjøpe den :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...