torsdag 7. oktober 2010

MAC Venomous Villains i butikk i morgen!


I morgen kommer endelig kolleksjonen jeg har ventet på i så mange måneder! Jeg er ikke en gigantisk Disney-fan, men jeg syns rett og slett kolleksjonen ser dødsbra ut! Jeg elsker at de endelig kommer med en stor kolleksjon, de små er litt antiklimaks.

Jeg er jo på shoppestopp, men har gitt meg lov til å shoppe fra denne kolleksjonen. Det er masse jeg gleder meg til å se virkeligheten, og her er lista:

- Begge de røde leppestiftene, Heartless og Toxic Tale (megasjokk)
- Alle tre neglelakker
- Alle tre pigment

Gleder du deg?
Hvilke produkter gleder du deg til?

2 kommentarer:

  1. om jeg gleder meg? JA :D Jeg har allerede kjøpt alt fra USA. Gleder meg til å få det i posten :) Jeg kjøpte to glosser, en leppestifter og to øyenskygger :)

    SvarSlett
  2. Legg ut hva du har kjøpt da :D Har selv bestilt, så gleder meg til alt dumper i postkassen ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...