lørdag 9. oktober 2010

MAC Venomous Villains-shopping

I går kom endelig Venomous Villains i butikk, og gjett om jeg hadde gledet meg. Jeg hadde egentlig planer om å være der da de åpnet, men siden kjæresten skulket skolen for at vi skulle ha litt etterlengtet kvalitetstid ble det i stedet for en laaang morgen hjemme. Da jeg endelig kom i butikken i 4 tiden (ja, jeg er utrolig treig) var allerede halvparten av leppestiftene utsolgt! Jeg hadde forventet det i en metropol, men ikke i lille Bergen. Produktet jeg hadde gledet meg aller mest til, leppestiften ‘Heartless’, var allerede utsolgt, og jeg ble veldig skuffet i et sekund. Men etter å ha swatchet den var jeg ikke serlig imponert, den var bare en helt streit rød leppestift. ‘Toxic Tale’ derimot imponerte meg veldig! Den er en supersterk rødlig korall, og jeg måtte ha den. Jeg har life supply av røde leppestifter, men korall har jeg vært litt redd for siden jeg har rødt hår. Denne har såpass mye rød i seg, og er så sterk at det blir awesome likevel!

DSC_9545 Det ble to pigment også (‘Melon’ er veldig fin, men ikke LE så jeg droppet den for nå) sjokkrosa ‘Brash & Bold’ og superlilla ‘Push the Edge’.

Alle syns innpakningen er så utrolig fin, men jeg syns rett og slett den ser kjip ut. Heldigvis kom pigmentene i helt vanlige beholdere. Eskene derimot er superfine! Jeg vet nesten ikke om jeg klarer å kaste den, er det tragisk?

Jeg må en liten tur på jobb i ettermiddag, så swatches kommer i kveld eller i morgen ettermiddag!

Kjøpte du noe fra kolleksjonen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...