onsdag 13. oktober 2010

NARS Bento Box

holiday2010_narsbento001

“Wooooow….” var det første som gikk gjennom hodet mitt da jeg nettopp leste om en sexy liten boks som NARS gir ut i november, nemlig the Bento Box. François Nars var så inspirert av Japan etter sine mange internasjonale reiser og for mange år siden tok han ei liten krukke med rød farge hjem fra Japan. Krukken inneholdt malingen som geishaer brukte til å male leppene sine.

Så til jul kommer et super limited edition sett med to superpigmenterte leppestifter i små krukker, bare 2000 er laget. En liten kabukileppebørste følger også med.

Må jeg ha den? Jeg MÅÅÅÅÅÅ ha den!!! Bare for å samle på den nesten, dette er jo så LE og eksklusivt det er morsomt og litt plagsomt hvis jeg ikke får tak på den. Hvis jeg er heldig kommer den i salg i England akkurat når jeg er der og kan stå klar når den lanseres! Andre som sikler nå?

holiday2010_narsbento002

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...