onsdag 20. oktober 2010

Red Muse

Kjæresten min er nesten litt for snill for mitt eget beste. Han vet hvor mye jeg elsker sminke, og han er så glad i meg at han hører etter når jeg snakker om det. I helgen hadde han vært på tur, og tok med en liten gave hjem til meg. I går var jeg i skikkeli ræva humør, så han presenterte den på et perfekt tidspunkt for litt trøstesminke. Hva var det? Jo en tube av min favorittleppestift YSL Rouge Volupte i farge 17 (Red Muse). Den er så creamy og deilig, det er akkurat som å ta på en tube med fløyel. Er han ikke søt? Etterpå laget han biff til meg.

DSC_9566 Rød leppestift til ei jente med rødt hår, fra en mann med rødt hår. Da jeg leste navnet på fargen sa han at jeg var hans røde muse, og så kniste vi litt.

3 kommentarer:

  1. åhhhh..... drømmemann ;) hehe

    SvarSlett
  2. Åå, nå blei eg glad på dine vegne Kaja! Kjekt du he funne deg ein sånn mann:)

    SvarSlett
  3. Åå, koselig :-) Ser ut som den perfekte red-lip leppestiften da ! :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...