tirsdag 5. oktober 2010

Vinn goodiebag! (AVSLUTTET)

DSC_9536

Jeg er jo så glad i dere leserne mine, så nå har jeg laget en liten konkurranse til dere! Du kan vinne alt på bildet, en liten pakke fullpakket av ting jeg er veldig glad i selv. Du trenger bare å gjøre to ting for å være med i trekningen:

1. Svar på dette spørsmålet:

Hvor ofte bruker du neglelakk?

2. Følg bloggen på Blog Lovin’

Follow Skjønnhetsbloggen

På lørdag (9. oktober) trekker jeg en tilfeldig vinner. Lykke til!

Gratulerer til Cathrine!

38 kommentarer:

  1. AAAAAAAAALT for skjelden, desverre.... Har i alle mulige farger, men er rett og slett for sløv på det omårdet...
    Men med dette spørmålet ditt, så tror jeg jammen meg at jeg skal sette meg ned å file å lakke negler NÅ :D

    Følger gjør jeg alt, så :)

    SvarSlett
  2. Kunne ønske jeg kunne gå med neglelakk hver dag men jeg jobber på sykehuse og får ikke lov til å bruke det på jobb. (sniker meg til blank lakk noen ganger da :P) Så fort helgen kommer lakker jeg neglene. Utrolig hvor fin man føler seg da. Digger bloggen din Kaja (begge bloggene) :)

    SvarSlett
  3. Jeg bruker neglelakk så og si hver dag. Går for det meste i rød- og rosafarger, men av og til kjører jeg helt lys eller blank.

    Jeg følger og :)

    SvarSlett
  4. Omtrent hver dag! Går mest i svart og rødt.

    SvarSlett
  5. Det varierer litt, mest om sommeren igrunn. Ellers er det mer når man skal pynte seg og sånn. Utenom det hender det jeg bruker blank neglelakk for å styrke neglene, dessuten liker jeg blank lakk:) Følger deg på bloglovin:)

    SvarSlett
  6. Min neglelakk-bruk går veldig i rykk og napp. Får litt kick av og til og bytter opptil flere ganger i uken, men nå for tiden har jeg vært neglelakk-fri en stund.
    Har lagt deg til på Bloglovin'!

    SvarSlett
  7. Hehe, altså.. Jeg er så utrolig sparsom at det sviiir når jeg bruker penger, hver eneste krone svir! Så da ender det opp med at jeg ikke kjøper noe neglelakk-er, men ender opp med arve neglelakk som flasser av etter 1 time :-/
    Så for å gjøre en lang historie kort, 1 gang i halvåret :-)

    SvarSlett
  8. SV: Man burde jo ihvertfall sjekke det ut mens man er der! :) Jeg har prøvd å sjekke om det er noe events der mens jeg er der, men har ikke funnet noe ennå. Skal sjekke ut Fabric, kanskje det er en plass man burde dra. :) Har du noen puber og anbefale da?

    Shopping er jo en selvfølge. Kan jo ikke glemme shopping når man er i London. Sminke, klær, sko, vesker osv : D

    SvarSlett
  9. Jeg har som regel neglelakk på hele tiden, men det betyr ikke at jeg bytter hver dag ;)
    Og bloggen din følger jeg fra før av :D

    SvarSlett
  10. jeg bruker neglelakk hele tiden, men hvor fin og hel den er er vel et annet spørsmål

    SvarSlett
  11. Veldig ofte. Rød neglelakk<3
    Men eg har hatt en liten pause nå, neglene ble slitt, men på bedringens vei etter mye pleie og stell : D

    SvarSlett
  12. Jeg bruker det KJEMPE ofte! Det er ikke noe tvil! forskjellige neglakker hver uke!:D
    Men det hender jeg ikke har da.. Nå er jeg jo tom for neglakk som er fine.. :C

    SvarSlett
  13. Jeg bruker det så ofte som mulig, det får meg til å føle meg så flott ved å gjøre så lite.

    Følger deg nå.

    SvarSlett
  14. btw, hvordan skal du vite hvem "anonym" er? kom akkurat på at når jeg postet den over, så skrev jeg ikke navn, da jeg ikke har blogg.

    Hilsen Tina M

    SvarSlett
  15. Bruker neglelakk når jeg føler jeg vil pynte neglene mine, og når jeg endelig har spart såpass lange så det blir fint:)
    Maria C.

    SvarSlett
  16. Har på neglelakk nesten hver dag! Både på tærne og fingerne! Så fort den begynner å flasse fjerner jeg den og tar på ny :D Elsker neglelakk <3

    SvarSlett
  17. Jeg har neglelakk på meg så og si hver dag. Bytter kanskje to-tre ganger i uken :)

    SvarSlett
  18. Jeg bruker aldri neglelakk :( Hehe.

    SvarSlett
  19. Jeg bruker neglakk hver dag, tar på ny 1-2 ganger i uken.

    SvarSlett
  20. Etter jeg ble mamma bruker jeg neglelakk aaalt for sjelden. Bruker blank lakk nesten hele tiden, men savner litt mer farge på neglene.

    SvarSlett
  21. Jeg bruker neglelakk hverdag. Elsker farger og bruker gjerne alle slags farger.

    SvarSlett
  22. jeg bruker neglelakk hver dag! :D
    løøøøøv it!

    lenagjosund@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Jeg bruker det veldig ofte :) Hver gang jeg har dusjet setter jeg på ny :) og kjøper nye ofte ! :D

    cathrineodden@gmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg føler meg naken uten neglelakk :)

    SvarSlett
  25. Jeg bruker neglelakk nesten hver dag! gjerne med påmalt mønster. Elsker å sitte å male på med tynn pensel, og enda bedre når jeg får komentarer på at det er fint. :)

    SvarSlett
  26. Omtale av den concealeren hadde vært nice! (Bedre enn the balm?)

    SvarSlett
  27. Lakkerer neglene mine altfor sjelden... Men mammaen min bruker det veldig ofte, så det hadde vært litt morsomt å vunnet dette til henne :D

    SvarSlett
  28. Jeg bruker neglelakk omtrent hver dag. Men noen dager går jeg uten;-)

    SvarSlett
  29. Beige til hverdags, rød til fest. Ergo; alltid

    SvarSlett
  30. jeg bruker neglelakk hver dag :D føler meg på en måte "naken" uten

    SvarSlett
  31. En dag uten neglelakk (og lebestift) er en dag uten mening!

    SvarSlett
  32. bruker neglelakk så og si hver dag :) er avhengig

    SvarSlett
  33. Bruker neglelakk nesten hver dag. Bare litt farge på neglene piffer opp et helt antrekk, spesielt hvis du sjelden går med farger:)

    SvarSlett
  34. Jeg bruker neglelakk ca. annenhver uke. Grunnen til at jeg ikke gjør det oftere er at jeg ikke helt har tålmodigheten det krever å lakke. Følger deg :)

    SvarSlett
  35. Vanligvis hver dag, men i det siste har jeg vært lat.. Med tanke på neglelakksamlingen min burde jeg nok skiftet neglelakk et par-tre ganger om dagen for at det skulle minket litt og jeg slik kan "få lov" til å kjøpe meg nye, så jeg får bli flinkere fremover! :-)

    SvarSlett
  36. Fikk goodie baggen igår :) Kjepme fint! Likte alt :D Tusen takk :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...