torsdag 4. november 2010

Favoritter i oktober

DSC_9629

- Elizabeth Arden Eight Hour håndkrem

Før brukte jeg håndkremen til La Roche-Posay som er fantastisk, men som er så og si flytende. Det er upraktisk. Denne er kjempebra, bra konsistens og tørker inn veldig fort. Jeg er nesten halveis i tuben allerede.

- Clarins HydraQuench Rich Cream

Vinteren nærmer seg og det er lett å få tørre flekker i ansiktet, spesielt rundt nesten hvis du må snyte deg masse. Jeg har bare tester på denne så jeg bruker den bare på ekstremt tørre flekker, men der er den rett og slett fantastisk. Aldri sett en krem med så mye fukt, perfekt for vårt klima.

- The Body Shop facial buffer

I stedet for å bruke en skrubb bruker jeg denne i dusjen sammen med ansiktsrensen. Huden i ansiktet har aldri vært så myk og pen før. Best av alt; den koster bare 35kr!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...