søndag 28. november 2010

Første søndag i advent

kalender

Velkommen til første luke i min lille adventskalender! Det er første søndag i advent, og jeg sitter og koser meg i sofaen mens adventsstjerna henger i vinduet. Julepynten derimot er ikke på plass, og ikke snøen heller. Men de fleste har nok masse julefølelse likevel!

Premien denne uken er to fine produkter som jeg plukket opp på Sephora. Det er en helt ny, svart øyenskygge med glitter (som jeg har selv) og en kost som du kan bruke til concealer eller øyenskygge.

DSC_9751

Det eneste du trenger å gjøre for å vinne er å fortelle meg hva du liker best med julen. Hvis du ikke har blogg må du også legge igjen e-posten din så jeg kan kontakte deg hvis du vinner. Vinneren blir trukket på neste søndag.

advlys1_1165157413

Gratulerer til Ine som vant ukens luke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...