torsdag 11. november 2010

Hilsen fra Polen

Hei alle kjære lesere, nå blogger jeg fra Polen! Jeg har tatt med meg en fin gjeng fra Det Akademiske Kvarter, studentuteplassen her i Bergen, for en digg blåtur. Og nå sitter jeg på hostell i Gdansk.

En utrolig vakker ting med denne byen er at de har hele TRE Sephorabutikker! Der selger de jo alt, men viktigst av alt, de selger Make Up For Ever.

Men så tenkte jeg at jeg kanskje kunne ta med noe hjem og ha det i en giveaway? Jeg tror vi sier at hvis jeg har over 50 følgere på BlogLovin' om et døgn så skal jeg finne noe fint til dere!

Snakkes på mandag!

4 kommentarer:

  1. Jaa! :D Du kan ta med någe t meg sian eg snart he bursdag!! :D

    SvarSlett
  2. Heldiggris, jeg dør etter å få besøkt Sephora en dag! ;)

    SvarSlett
  3. åååh, der har jeg også vært med klassen min. Gdansk er en fin by! :) Jeg shoppet også på sephora, når alle jenter i klassen min kjøpte klær kjøpte jeg masse sminke ;)

    SvarSlett
  4. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets
    I could add to my blog that automatically tweet my
    newest twitter updates. I've been looking for a plug-in like
    this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something
    like this. Please let me know if you run into anything.

    I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.


    my website: heiscoming.tumblr.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...