torsdag 4. november 2010

Lanvin <3 H&M

Om noen uker, 23. november for å være nøyaktig, kommer H&M sitt siste designprosjekt i butikk, denne gang med fantastiske Lanvin! Klærne fra kolleksjonene overvelmer meg skjelden, men denne gangen kommer det også fire leppestifter! Perfekt for en leppestiftjunkie som meg. Og er den ene rød? Ja! Så perfekt for meg. Fargene blir altså rød, lilla, sjokkrosa og lyserosa, og de vil koste 99kr hver. Fargene skal være helt ugjennomsiktige, og konsistensen skal være myk og deilig.

Jeg kommer sikkert ikke til å gidde å stille meg i kø før åpningstid, så jeg håper at det ikke er så mange som vil ha den røde. Og kanskje den rosa? Ingenting frister meg mer enn limited edition, og det er sånne som meg de tjener masse penger på med LE. Frekkaser! Noen andre som er spent?

lanvinhm lanvinhm2

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg er spent! Tror jeg har lyst på alle noe som er gøy for meg og ikke fullt så gøy for lommeboka :)
    Vet ikke om jeg får tak i de en gang men :p

    SvarSlett
  2. Hey! Fant dette bildet, tenkte du kanskje ville like det :)
    http://bloggfiler.no/bjorgkristin.blogg.no/images/760481-11-1288753788023.jpg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...