fredag 26. november 2010

Litt om alle mine nye leppestifter

På oppfordring tenkte jeg å skrive litt om alle mine nye leppestifter, alle 15 stykker. Herregud det er mange da! Men jeg elsker virkelig leppestifter. Dette er altså de jeg kjøpte i Polen og London, og den jeg fikk av kjæresten min. Bildene ble utrolig dårlige, så jeg syns ikke mange av fargene vises korrekt. Spesielt ikke de rosa, alle ble jo så lilla i blitsen. Men sånn går det når sola er oppe 1 time til dagen og det er vanskelig å finne godt, naturlig lys. Blitsen gjør også at de ser litt mer glossy ut enn de egentlig er. På slutten av innlegget kommer litt om hva jeg syns om de forskjellige. Som vanlig er jeg heller ikke flink med påføringen, men sånn går det når du skal teste 15 leppestifter på rad.

DSC_9668DSC_9673

Inglot lip pencil i 21 og Inglot leppestift i 44

DSC_9669DSC_9674

Sephora lips pencil i 411 og Sephora leppestift i R05

DSC_9675DSC_9678

Make Up For Ever fargene 40 og 36

DSC_9680DSC_9681

Make Up For Ever i fargene Moulin Rouge og 42

DSC_9682

Make Up For Ever i Mat 8

DSC_9684DSC_9685

Tom Ford i True Coral (den er egentlig mye mer oransj) og Pure Pink

DSC_9687DSC_9688

D&G i Scarlett og Burberry i Union Red

DSC_9693DSC_9692

Revlon i Fire & Ice og MAC Pro Longwear i Love Forever!

Inglot: Leppeblyanten er litt vanskelig å påføre fint, men gir et veldig fint og matt resultat. Anbefales å ikke bruke på tørre lepper. Leppestiften er veldig deilig og glossy og påføres godt. Veldig god til å være en såpass billig leppestift.

Sephora: blyanten har en veldig digg konsistens som minner veldig om leppeblyantene til NARS.Anbefales heller ikke med tørre lepper. Leppestiften er helt grei, spesielt til å være såpass billig. Det trekker jo opp at de har sånn 100 forskjellige farger.

Make Up For Ever: Veldig gode leppestifter med god holdbarhet. Ikke så veldig fuktige, men de er heller ikke så tørre at de blir et problem hvis du har tørre lepper. Jeg er helt forelsket i den matte, som er mye mer matt enn MAC sine. Den matte er helt ugjennomsiktig, og de andre er så godt som.

Tom Ford: Superpluss fordi de har de beste tubene jeg har møtt. Tunge og veldig fine. De har en veldig lett konsistens som påføres ekstremt enkelt. De lukter også veldig godt av vanilje.

D&G: Enkelt og classy etui. Det trekker opp for meg at de har et godt utvalg røde leppestifter, men konsistensen er ikke ekstraordinær. Hvis du vil ha en flott og fancy leppestift ville jeg ikke gått for denne først. Det trekker litt ned at den luker veldig “leppestift”.

Burberry: Konsistensen på denne er en drøm! Påføres som fløyel, og minner veldig om YSL Rouge Volupte på dette punktet. Denne også luker litt “leppestift”, men ikke like mye som D&G. Etuiet har fancy magnetlukking, og stiften har Burberry’s signaturmønster, som ser veldig kult ut. Anbefales veldig hvis du vil bruke litt ekstra på leppestifter.

Revlon: Dette er min utvilsome favoritt når det kommer til farge. Det er deres klassiske farge fra 50-tallet, og det syns! Dette er en såkalt hverdagsrød som jeg kaller de, som ikke er for ekstrem til å brukes til hverdags. Konsistensen er også veldig god til å være et billig merke. Jeg burde kjøpt flere av denne!

MAC Pro Longwear: Alle elsker jo MAC, så enkelt er det. Den lukter også like godt som de vanlige leppestiftene til MAC. Den er så godt som ugjennomsiktig, men ikke helt like mye som deres matte leppestifter.

3 kommentarer:

  1. De var kjempe fine alle sammen! Likte best love forever. :)

    SvarSlett
  2. Kjempebra innlegg. Du må virkelig elske røde leppestifter, hihi ;) Jeg har som mål å kjøpe meg en rød en før jul jeg da. Har veeeeldig lyst på Love Forever! :)

    SvarSlett
  3. Det fins ingen sminke jeg elsker mer enn røde leppestifter, og jeg er sikker på at jeg aldri kan få nok! Har sikkert ca. 30 røde nå, men det skal bli mange mange flere!

    Du burde kjøpe en før jul, røde leppestifter passer perfekt til koselig og tradisjonell jul.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...