søndag 7. november 2010

Min tartan tale

Hadde dere fått med dere at ‘A Tartan Tale’ allerde hadde komt i butikk? Det er bare noen uker siden jeg var i butikken og spurte når den kom, og da sa de 8. november, som er den vanlige dagen for lanseringer. Da jeg var der i går, lørdag, var allerede et par ting utsolgt. Det er alltid gøy når ting kommer tidlig, men jeg syns det er kjipt for oss som ikke er innom butikken hver dag, men veldig gjerne vil ha noe fra kolleksjonen.

Jeg ble EKSTREMT skuffet da jeg fikk beskjed om at de ikke hadde fått inn eyelineren i ‘Black Swan’, det var jo akkurat den jeg hadde drømt om så lenge! Så utrolig fin, og den skulle bli min. Vet dere om den kom inn i andre byer? Jeg syns likevel jeg fortjente noe fra kolleksjonen, spesielt siden jeg akkurat hadde sittet ute i kulden for å se kjæresten min spille amerikansk fotball. Alle eyelinerne var jo utrolig fine, og jeg endte opp med superfine ‘Undercurrent’ og fikk den siste leppestiften i ‘Full Fuschia’.

DSC_9630 DSC_9634 DSC_9635 Bildene er ikke verdig leppestiften. Den er så godt som ugjennomsiktig, og den er knall-kanon-superrosa av typen med blå. Elsker den.

5 kommentarer:

  1. Digger bloggen din Kaja :) He sitt og lest gjennom mange innlegg, og trur eg ska skaffa meg Biotherm SOS anti-redness og Dior sin Lip Glow :) Dei virka intressante!

    SvarSlett
  2. Jeg skal innom og se i morgen her i Trondheim. Kan si fra hvis de har den ;)

    SvarSlett
  3. De så kjempefine ut begge to! Spesielt lineren :)

    SvarSlett
  4. Nydelig var begge produktene :) Kjøpte meg noe fra A Tartan Tale i går jeg. En av mineralsettene. Nydelig. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...