mandag 15. november 2010

Shopping i Polen

Sent i går kveld kom jeg endelig tilbake til Bergen etter en awesome blåtur. Med masse sminke på lasset! Jeg har hvilt i nesten 24 timer nå, men jeg er fortsatt litt sliten, hehe. Det ble litt mer shopping enn jeg hadde planlagt, jeg kom faktisk hjem med en hel pose fra Sephora etter hele tre turer der. Jeg syns likevel det ser så lite ut, men på torsdag reiser jeg jo til London for enda mer shopping!

DSC_9640 Fra Sephora sitt eget merke: bodyglitter, pinsett, kostene 43 og 45, glitterøyevipper, leppestiftblyant i 411, neglelakkfjernertusj, concealer i ‘rose pink’, neglebåndsolje, leppestift i R05 ‘Hot Tango’ og øyenskyggepalett i ‘pin up show no 13’

DSC_9652 Fra Make Up For Ever: børsterens, HD foundation i 115, concealer i 20, Moulin Rouge falske øyenvipper, børste 10S, liplinere 8C og 17C, eyeliner i 6K, leppestiftene 36, 40, 42, Mat 8 og Moulin Rouge

DSC_9651 Leppestift fra Inglot i 44, leppestiftblyant fra Inglot i 21, YSL Touche Eclait i 01 og Givenchy  blush i ‘Blooming  Fuchsias’

DSC_9650 Verdens beste balsam Pantene Repair & Protect, Fredrick Fekkai Apple Cider rensende shampoo, hårolje fra BioSilk, hårkur fra Gliss, hårmaske fra Fredrick Fekkai og 6 pakker Feria Preference i farge 64 ‘Mango’

6 kommentarer:

  1. Fine kjøp :) vet du hvor de selger make up forever i london? :D

    SvarSlett
  2. Jeg tror Charles Fox selger det, men ifølge nettsiden til MUFE selges det bare for Pam LTD

    SvarSlett
  3. Var det billig?
    Ha en kjempefin tur til London! I'm so jealous!!

    SvarSlett
  4. Så mye fint. Håper du skriver litt om produktene etterhvert som du får testet de ut ;) London, rett etterpå? Sjaluuu :P

    SvarSlett
  5. Det var planen da, å skrive litt underveis mens jeg tester

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...