lørdag 27. november 2010

Sleek Original i-Divine palette

På oppfordring kommer nå swatches av min fine Original palette fra Sleek. Alle øyenskyggene er veldig pigmenterte og superlette å jobbe med. Den svarte er litt vanskeligere, og det er den eneste som ikke har shimmer. Til 60kr er dette rett og slett en fantastisk palett! Hvis du er i UK kan de kjøpes på Superdrug, men du kan også bestille de hjem til Norge fra nettsiden deres og porto er bare 6 euro. Det er ikke ille! Flott julegave til venninner. Jeg ønsker meg alle de andre også! Jeg har fått lånt kjærestens arm til swatches, det er altså ikke jeg som er så hårete!

DSC_9704 DSC_9694

2 kommentarer:

  1. Den lilla var knallfin, ønsker meg paletten bare på grunn av den jeg! Selv om de andre også var fine. :)

    Hihi, lurer på om jeg hadde klart å fått lånt min kjærestes hånd til swatches? :P

    SvarSlett
  2. For en nydelig palett! Teal og grønnfargene er jo helt fantastiske! Takk for at du postet dette :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...