lørdag 27. november 2010

Snart advent, snart kalender i bloggen!

Nå er det snart jul alle sammen! Og det dere nå trenger å lære om meg er at jeg elsker jul. Jeg er en sånn gal juledame som kjøper julepynt i september og er klar for å drepe julen i leiligheten. Men jeg elsker jul så mye at jeg vil dele den med dere! De fire neste søndagene skal jeg nemlig kjøre adventskalender (siden jeg ikke har råd til 24 fine gaver får det bli fire)! Hver søndag i advent blir det konkurranse her i bloggen, og gavene blir selvfølgelig bedre jo nærmere julaften vi kommer. Siden det er første søndag i advent i morgen starter alt i morgen, og konkurransen går til neste lørdag. Blir ikke dette spennende? Husk å følge meg på BlogLovin’ så du ikke går glipp av noe!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...