søndag 19. desember 2010

Fjerde søndag i advent!

kalender

Velkommen til siste innlegg i årets adventskalender her hos meg. Det er fjerde og siste søndag i advent, og alle lysene i staken er tent. I dag er også min siste dag på jobb før ferie, og ferie skal sannelig bli herlig!

Ukens premie er en hemmelighet! Man skal jo ikke vite hva man får til jul, så denne uken blir en overraskelse som ligger å venter i en toalettveske fra Sephora. Jeg kan hinte litt, og si at den inneholder produkter fra bl.a. Clinique, NYX og MNY.

DSC_9806

Det du trenger å gjøre er å fortelle meg hva du ville gitt meg til jul hvis vi hadde vært venner, og følge meg på Blog Lovin’! ‘Sminke’ er ikke et svar, det blir enkelt. Husk å legge igjen epost hvis du ikke har blogg. Jeg trekker en heldig vinner på selveste julaften!

advent3

13 kommentarer:

  1. Jeg ville gitt deg ett gavekort på personlig trener :D

    SvarSlett
  2. Jeg satser alltid på å gi folk noe jeg selv hadde blitt glad for, så jeg må si mac sine limited edition pigments :)

    SvarSlett
  3. Jeg hadde gitt deg ett vennskapskjede eller ringer hvis vi hadde vært skikkelig gode venner.
    Sokker er også alltid et must, det kjøper jeg til vennene mine vært år(ved siden av ne annet da selvfølgelig ; D)

    Lykketil allesammen ; D

    SvarSlett
  4. Viss vi var venner ville jeg gitt deg en rød leppestift!


    epost : ladygaga-fan@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg ville gitt deg Urban Decay Book of Shadows vol.3. Rett og slett fordi vi har samme interesse og som sminkefrelst står den høyt på min egen liste - regner derfor med at du hadde blitt veldig glad for den ;)

    SvarSlett
  6. Jeg ville nok gitt deg (som resten av venninnegjengen) en geit fra Kirkens Nødhjelp, en stor pose hjemmelagde karameller og et koselig kort :)

    SvarSlett
  7. Hvis vi hadde vært venninner hadde jeg gitt deg en personlig kalender med bilder av oss to sammen, og evt. også andre venner. Inne i kalenderen hadde jeg så ført inn en eller flere opplevelser/koselige ting vi kunne finne på sammen. For eksempel: Picnic med meg der jeg ordnet lunsj, kino, spakveld osv... Koselig og personlig gave :-)

    SvarSlett
  8. Jeg ville gitt deg noe jeg hadde visst du ønsket deg, eller et gavekort på beautybay.com. :) I tillegg hadde jeg gitt deg et personlig gavekort, med ting vi kunne ha gjort sammen :)

    SvarSlett
  9. Det måtte jo har blitt en smashing rød lebestift, med matchende neglelakk fra et nytt og spennende merke som du kom til å ELSKE!

    mail: pingla_elise(æt)hotmail.com

    SvarSlett
  10. Det fullstendige klesskapet til Joan fra Mad Men
    (for så å stjele det tilbake)

    SvarSlett
  11. Jeg er ikke noe fan av å gi bort den første tingen man ser i butikkhylla - vil helst at det jeg gir skal bety noe for folk! Hadde vi vert gode venner hadde vi nok hatt et par minner sammen, så jeg ville gitt et album med masse bilder av (nettopp) minner. Jeg vil nå tro det er en bra gave, huh? Jeg gir hvertfall et album til tre av mine beste venner! :) God jul :)

    e-post: ljarstad@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Jeg hadde nok gitt deg en skrubb og bodylotion fra Lush :) La deg til på bloglovin nå :)

    SvarSlett
  13. Jeg ville gitt deg en hjemmelaget kake, og et gavekort på Esthetique :)

    SvarSlett
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...