onsdag 22. desember 2010

Førjulsgaver til Kaja

Som vanlig er jeg en grådig heldig kjæreste. I går kom kjæresten min hjem fra England, og hadde som vanlig med fine gaver til meg. Og ja, det var sminke! Fem fine ting, og det rett før jul til og med. Det er åpenbart at han kjenner meg veldig godt. Kan noen si rød neglelakk og leppestift? Heldig!

IMG_1217 Fantastisk vakker blå øyenskygge i fargen ‘Bellbottom Blues’ fra MyFace Cosmetics (som jeg aldri har hørt om før engang), No7 neglelakk i fargen ‘Pillar Box’, concealer fra 17, øyenskyggepalett fra 17 og leppestift i fargen ‘Hollywood’ fra 17.

1 kommentar:

  1. Din heldiggris! :) Tviler på at kjæresten min hadde kjøpt sminke uten å ha fått forklart akkurat hva han skulle kjøpt :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...