fredag 24. desember 2010

Førjulshopping i Oslo

Endelig er julaften her! Jeg er i Oslo og feirer med mamma sin familie. I går, lille julaften, sto jeg og mamma opp tidlig for å gjøre resten av julegaveshoppingen. Jeg var ferdig for lenge siden, og hadde egentlig en agenda. Jeg ville besøke Visage, en av norges få (om ikke den eneste) sminkebutikken for profesjonelle. De selger bl.a. Kryolan, Ben Nye, Smashbox og Becca og jeg innbiller meg at de er de eneste i Norge som har disse merkene. Gøy! Desverre var jeg nesten blakk, dette er jo en butikk jeg lett kan bruke mange tusen på fem minutter. Men jeg er såpass heldig at jeg fikk bittelitt av min kjære mor.

IMG_1229 Et par unektelig vakre øyenvipper fra Kryolan som jeg har ønsket meg lenge og en sjokkrosa lipliner fra StarGazer. Og det ble bare 120kr for begge to!

Jeg unnet meg også en (les: ennå en) førjulsgave siden jeg først var i Oslo. Steen og Strøm Magasin er den eneste butikken i Norge som selger Bobbi Brown. Jeg har ønsket meg den svarte Sparkle øyenskyggen siden den kom ut, så jeg brukte mine siste kroner på den i går. Den er så utroooooolig fin! Så fin at jeg ikke klarer å vise det med bilder. Den er kullsvart med regnbuefarget glitter. Jeg prøvde ihvertfall. Jeg syns 230kr er litt dyrt for en enkel øyenskygge, men du får utrolig mye og den er så fin at prisen er verdt det!

IMG_1231

IMG_1239

3 kommentarer:

  1. Bobbi Brown skyggen så utrolig fin ut!

    SvarSlett
  2. Ben Nye er forresten veldig billig på ebay... sikkert de andre merkene også ! ;)

    SvarSlett
  3. Skyggen så nydelig ut, skjønner godt at du MÅTTE ha den ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...