tirsdag 7. desember 2010

Min første FOTD

Jeg har lyst å skrive litt mer om min egen sminke her i bloggen, men det er ikke så ofte jeg sminker meg nok til å bli avfotografert. Det gjør jeg jo i helgene da, så her er sminken min fra lørdag. Jeg var så dum at jeg ventet med å ta bilde til jeg kom hjem, så det er ikke akkurat perfekt da bildet ble tatt. Men likevel.

DSC_9760 Øyne:

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion

MAC eyeshadow Malt

MAC eyeshadow Blanc Type

Bobbi Brown Gel Eyeliner Black Ink

Giorgio Armani Eyes to Kill mascara

MAC eyeshadow Folie (øyenbryn)

MAC #4 øyenvipper

Ansikt:

Smashbox Photofinish Primer

Biotherm redness-greie

YSL Touche Eclait concealer

Sephora light touch concealer

Bobbi Brown stick foundation 00 Alabaster

Givenchy Le Prisme blush Blooming Fuchsias

MAC blush Harmony (contouring)

Lepper:

MUFE Aqua Lip 17C

MUFE Rouge Artist Intense leppestift farge 40

4 kommentarer:

  1. veldig fin! Går du med ekstra vipper hver dag? Jeg bruker som regel punktvipper, syns en hel remse er litt ukomfortabelt, men mye raskere å påføre.

    SvarSlett
  2. Ser du sånn ut når du kommer hjem fra fest?? Dæven! Jeg ser bare sliten og rar ut...

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Jeg bruker alltid ekstra vipper når jeg skal sminke meg fint. Jeg får aldri nok vipper uten de. Hvis du har en god lim og øver deg flink nok til å legge de riktig blir det ikke ukomfortabelt. Jeg kjenner ikke at jeg har de på lenger.

    Jeg ser sånn ut når jeg er edru og kommer hjem fra fest da hehe, ser nok litt verre ut når jeg er drita full.

    SvarSlett
  4. Du så jo skikkelig fin ut, så du kan gjerne fortsette med FOTD ;) Du kledde den looken kjempegodt. Spesielt leppene var nydelige :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...