lørdag 18. desember 2010

Mine favorittblogger

Jeg ble spurt for en stund siden om å dele mine favorittskjønnhetsblogger, og siden jeg har så mye fritid nå tenkte jeg å sette igang. Jeg kommer bare til å dele de engelske da, jeg leser såpass få norske skjønnhetsblogger og alle har besøkt de før uansett.

Temptalia er min store favoritt. Den er skrevet av kjempesøte Christine, som bor i USA. Hun oppdaterer sinnsykt masse hver dag, noe som er viktig for meg. Hun har også en ekstremt stor sminkesamling. Bloggen er så stor at hun får tilsent shitloads av sminke, og har ca. alt MAC har utgitt. Husk å sjekke ut samlingen hennes når du er på siden.

 

Andre jeg liker. Delles med de fleste er at de oppdaterer ekstreeeemt mye. Loves it!

Lipglossiping

BBB

MakeUp4All

Musings of a Muse

Karen/Makeup and Beauty Blog

The Beauty Look Book

Hvis du har noen andre å anbefale er det veldig koselig om du gjør det!

2 kommentarer:

  1. Å herlig, var noen der jeg ikke leser allerede. Jeg liker www.cafemakeup.com, jangsara.blogspot.com og pinksith.com. Hun siste er utrolig morsom og underholdende.

    SvarSlett
  2. Så gøy med utenlandske blogger. Leser for få av de. Men jeg også elsker Temptalia. Hun legger MYE jobb i bloggen!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...