fredag 3. desember 2010

Sminkebordet mitt!

Jeg har ønsket meg sminkebord kjempelenge nå, og på onsdag fikk jeg endelig ett i hus! Jeg fikk det som en tidlig julegave av pappa, og for de som lurer så er det fra IKEA. Min snille kjæreste satte det sammen mens jeg organiserte all sminken. Er jeg fornøyd? Skal jeg love dere! Det er så fint jeg må se på det hele tiden. Da jeg skulle få alt i skuffen innså jeg at jeg faktisk har ganske mye sminke. Jeg må skaffe meg en liten akrylkommode eller noe sånt senere. Det er ganske organisert oppi, akkurat som jeg liker det! Som dere ser har jeg ikke fått speilet på plass ennå. Det er nemlig en ond murvegg der, så jeg må gaffe det på eller noe sånn! Tar en MacGuyver. Får året er omme skal jeg vise dere all sminken min, så gjør jeg det hvert år så vi kan se hvor mye den vokser!

DSC_9752 DSC_9754

8 kommentarer:

  1. Åhhhh... Kjempefint :)
    *VIL-HA* :D

    SvarSlett
  2. Vi har det samme sminkebordet :)

    SvarSlett
  3. Sånn ønsker jeg meg også, men vi har ikke plass :/ Jeg har så mye sminke at vi kjøpte et helt skap som vi har på vaskerommet og det er fylt opp til randen.. ;) men skulle gjerne ha sittet i ro og fred (jeg har en 2 åring så bare det gjør det til en utopi ;)) og sminket meg hver dag <3 Heldig du er!! Bare et flott speil som mangler nå! Hvis du ikke har babybliss speilet så har ikea et kjempegreit et med ene siden som er vanlig og andre siden som er forstørrende. Bre et lite tips ;) Men med speil så tenkte jeg et større et også da ! ;)

    SvarSlett
  4. det der hadde vært så sykt digg å hatt!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nytt sminkebord. Det ble kjempefint :) Gleder meg til å se sminken du har. Jeg vurderer å gjøre noe det samme selv på min blogg. Jeg har også et sminkebord (eller sminkekommode) fra Ikea, elsker den. :)

    SvarSlett
  6. Det bordet er dritfint! Har sett på det flere ganger, men har hatt kontorpult i akkurat samme stil og det var et hellvette å holde den blanke plata blank! :P Går glasset ann å ta av?

    SvarSlett
  7. Hvor har du kjøpt de kurvene som du har sminken i?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...